Tietoja Lempäälän Syokonkan Judo ry:stä

Judoa on harrastettu Lempäälässä jo yli kymmenen vuotta: aluksi viisi vuotta Tampereen judon alaisuudessa, kolme vuotta Lempäälän Kisan judojaoksena ja 1.1.2019 alkaen aloitimme lempääläisen judon kehittämisen omana seurana: Lempäälän Syokonkan Judo ry:nä.

Seuramme nimi koostuu kotipaikkakunnastamme nimestä sekä kahdesta japaninkielisestä sanasta "Syokon" joka tarkoittaa voittamisen halua tai suomalaisittain sisua ja "kan" joka tarkoittaa joukkoa eli lyhyesti: olemme Sisukas joukko.

Seuramme logossa lajin syntymämaan Japanin punainen aurinko kohtaa Suomen lipun sinisen kehän ja auringon sillassa on japanilaisin kanji-merkein sana "Judo"  ja näiden yläpuolella on kuvattuna kamppailevat judokat Harai-Goshi heiton Kake -vaiheessa kuvaamassa lajin dynaamista puhtautta.

Tällä hetkellä Syokonkanissa treenaa noin 100 judon harrastajaa kuudessa eri harjoitusryhmässä.

Dojomme eli harjoitussalimme on Ideaparkissa Bläk Boks areenan Kamppailusalissa.

Seuran yhteystiedot

Lempäälän Syokonkan Judo ry

Sähköposti: syokonkanjudo@gmail.com

Facebook: Lempäälän Judokat Syokonkan

Instagram: Syokonkanjudo

Tilinumero: FI30 4108 0011 3563 11

BIC: ITELFIHH

Dojo: Bläk Boks, Kamppailusali, Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä

Postiosoite: Lisätään myöhemmin

Seuran Johtoryhmä 2023-2024

PuheenjohtajaVeli-Matti Karinkanta
VarapuheenjohtajaPekka Reinikainen
SihteeriHulda Kulhia
RahastonhoitajaTapani Larikka
JäsenIlari Saukonoja
JäsenRami Hanweg
JäsenMarkus Hakamo
JäsenAli Kulhia

Johtoryhmän jäsenet tavoittaa Seuran sähköposti kautta.

Linkit:

Syokonkan Säännöt

Toimintasuunnitelma 2023

Kulukorvaussäännöt 26.9.2023 alkaen

Suomen Judoliitto

Löydä seuraavat kilpailut Suomen Judoliiton kilpailukalenterista

Syokonkan Vuoden Judoka Kunniataulukko

Vuoden Judoka pitää hallussaan Seuralle Sporttia-Matin lahjoittamaa Katana-miekkaa merkkinä esimerkillisestä toiminnasta seuran jäsenenä.

Muistona tästä saya eli katanan huotra kantaa seuraavien Syokonkan-judoiden nimilaattoja:

2016Eino Alakoski
2017Siiri Alakoski